szkolenia

STRATEGICZNA KOREKTA KURSU 2 X 2 DNI

  1. Warsztaty strategiczne, na kt贸rych przeprowadzimy analiz臋 strategicznego potencja艂u
  2. Ustalimy pozycj臋 strategiczn膮, zdefiniujemy najbardziej wp艂ywowych interesariuszy, ich oczekiwania, okre艣limy model biznesowy twojej firmy
  3. Wszystko zamkniemy strategicznymi projektami, kt贸re gotowe do realizacji okre艣l膮 Tw贸j nowy kierunek konsekwentnego rozwoju


Masz okre艣lon膮 strategi臋. Twoi pracownicy znaj膮 Twoj膮 wizj臋, misj臋. Mo偶esz powiedzie膰, 偶e od lat skutecznie realizujesz jasno okre艣lone za艂o偶enia. Sukcesywnie, krok po kroku wdra偶asz swoje za艂o偶enia dotycz膮ce Twojej wizji przysz艂o艣ci.


Czasem tylko zastanawiasz si臋, czy przed laty obrany kurs jest w dalszym ci膮gu w艂a艣ciwy? Czy kierunek s艂uszny?


Chcia艂by艣 skonsultowa膰 swoje przemy艣lenia, przedyskutowa膰 ewentualne nowe mo偶liwo艣ci. Wraz z Tob膮 poprowadzimy warsztaty, kt贸re nazywamy KOREKT膭 KURSU.


We wsp贸艂pracy z Twoimi pracownikami, podczas burzy m贸zg贸w, moderowanej dyskusji analizujemy potencja艂y strategiczne, kt贸re si臋 pojawiaj膮. Szanse, kt贸re mo偶esz wykorzysta膰. Zagro偶enia, kt贸rych nale偶y unika膰. Sprawdzimy, kt贸re z silnych stron Twojej organizacji doprowadzi艂y Ci臋 w miejsce, w kt贸rym jeste艣 teraz. Sprawi艂y, 偶e masz dobr膮 pozycj臋 rynkow膮. Przeanalizujemy r贸wnie偶 s艂abe strony Twojej firmy, by zminimalizowa膰 ich wp艂yw na rozw贸j.


Sprawdzimy jak wygl膮da Twoja konkurencja? Czym si臋 wyr贸偶nia? Jak膮 ma pozycj臋 na rynku. Okre艣limy Tw贸j profil konkurencyjno艣ci i ocenimy, z kim i w jaki spos贸b powiniene艣 konkurowa膰.


Po okre艣leniu pozycji strategicznej ustalamy kto jest interesariuszem Twojej firmy? Jakie s膮 grupy os贸b zainteresowanych jej rozwojem? Pracownicy, w艂a艣ciciele, klienci, dostawcy, w艂adze lokalne. Kto jeszcze? Komu powinno zale偶e膰 najbardziej? Dlaczego? Jaki ?interes? maj膮 poszczeg贸lne grupy w relacji z Twoj膮 firm膮?


Jak mo偶emy uwzgl臋dni膰 interesy tych grup w Twojej strategii? Kogo chcemy ?zaprosi膰 na pok艂ad?? Z kim chcemy pracowa膰?


Na ko艅cu przeanalizujemy Tw贸j model biznesowy. Skuteczne modele biznesowe bardzo precyzyjnie okre艣laj膮, dla kogo chcesz pracowa膰? Kto jest Twoim docelowym klientem? Do kogo chcesz kierowa膰 swoj膮 ofert臋? Kt贸re segmenty chcesz przej膮膰? W kt贸re inwestowa膰, a z kt贸rych ? zrezygnowa膰? To s膮 kluczowe dla firmy pytania i kluczowe odpowiedzi. Mo偶esz zaoszcz臋dzi膰 do 60% koszt贸w zwi膮zanych z promocj膮 w niew艂a艣ciwych segmentach. Bardziej si臋 pozycjonowa膰. Lub te偶 przenie艣膰 dotychczasowe 艣rodki i zasoby na inne, bardziej atrakcyjne z punktu widzenia realizacji strategii segmenty.


Potrzebne s膮 tylko analizy, dyskusje, przemy艣lenia i DECYZJE!


SKORYGUJ KURS! Mo偶esz zwi臋kszy膰 swoj膮 skuteczno艣膰 dzia艂ania do 80%!


Skontaktuj si臋 z nami, a otrzymasz pe艂n膮 ofert臋!

powr贸t

Copyrights © 2009 BSC Consulting